13-02-04 07:48
MS Outlook javlja grešku 0x800CCC0F
piše ACO DMITROVIĆ
U vrijeme navale virusa i spama, kada je poslužitelj opterećen, korisnici se žale sistemcu da ne mogu pristupiti svojoj pošti. Na primjer, Microsoft Outlook javlja ovakvu pogrešku:
(0x800CCC0F) : 'The connection to the server was interrupted. If this problem continues, contact your server administrator or Internet service provider (ISP). The server responded: -ERR [AUTH] PAM authentication failed for user "XYZ": Authentication failure (7)'
Pomislili bismo da je korisnik zaboravio svoju zaporku, jer Outlook javlja grešku pri autentikaciji. No ključ je ipak u prvoj rečenici poruke: prekinuta je komunikacija s poslužiteljem, radi toga ne prolazi autentikacija.
Poruku o grešci 0x800CCC0F dobiju korisnici bez obzira na to čitaju li poštu POP ili IMAP protokolom.
Surfajući, našli smo dosta referenci na taj problem, očigledno je dosta čest.
Zanimljive informacije daje, na primjer, Microsoftova podrška:
http://support.microsoft.com/?kbid=813514
Talijanski ISP svojim je korisnicima priredio upute ovdje:
http://www.tiscali.co.uk/help/email/oe_errors_0x800ccc0f.html
Uglavnom, ako su postavke u mail klijentu ispravne, uzrok je zastoj u mreži ili je problem na poslužitelju. Provjerite da li svi servisi vezeni uz e-mail rade. Ako je sve to u redu, radi se o tome da je server nakon perioda neaktivnosti klijenta jednostavno prekinuo konekciju, kako bi resurse koristio za druge poslove. Korisnik samo treba ponovo uspostaviti vezu, na primjer kliknuti na "Send and Receive".
|