Hrvatska akademska i istraživačka mreža
  NASLOVNICA MAPA WEBA TRAŽILICA KONTAKTI CARNET WEB
Hrvatska akademska i istraživačka mreža
 
menu 4
Sigurnost
menu 4
Distribucija
menu 4
Pomoć
menu 4
Dokumenti
menu 4
menu 4

 

 

13-02-04 07:48
MS Outlook javlja grešku 0x800CCC0F

piše ACO DMITROVIĆ

U vrijeme navale virusa i spama, kada je poslužitelj opterećen, korisnici se žale sistemcu da ne mogu pristupiti svojoj pošti. Na primjer, Microsoft Outlook javlja ovakvu pogrešku:

 

(0x800CCC0F) : 'The connection to the server was interrupted. If this problem continues, contact your server administrator or Internet service provider (ISP). The server responded: -ERR [AUTH] PAM authentication failed for user "XYZ": Authentication failure (7)'

 

Pomislili bismo da je korisnik zaboravio svoju zaporku, jer Outlook javlja grešku pri autentikaciji. No ključ je ipak u prvoj rečenici poruke: prekinuta je komunikacija s poslužiteljem, radi toga ne prolazi autentikacija.

 

Poruku o grešci 0x800CCC0F dobiju korisnici bez obzira na to čitaju li poštu POP ili IMAP protokolom.

 

Surfajući, našli smo dosta referenci na taj problem, očigledno je dosta čest.

Zanimljive informacije daje, na primjer, Microsoftova podrška:

http://support.microsoft.com/?kbid=813514

 

Talijanski ISP svojim je korisnicima priredio upute ovdje:

http://www.tiscali.co.uk/help/email/oe_errors_0x800ccc0f.html

 

Uglavnom, ako su postavke u mail klijentu ispravne, uzrok je zastoj u mreži ili je problem na poslužitelju. Provjerite da li svi servisi vezeni uz e-mail rade. Ako je sve to u redu, radi se o tome da je server nakon perioda neaktivnosti klijenta jednostavno prekinuo konekciju, kako bi resurse koristio za druge poslove. Korisnik samo treba ponovo uspostaviti vezu, na primjer kliknuti na "Send and Receive".





[Lista]
Ovu uslugu CARNeta realizira Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu
  Copyright ©2005. CARNet. Sva prava zadržana. Impressum.
Mail to
sys-portal@CARNet.hr